روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم مي‏دانم
 
پایگاه سید الشهدا (فاز 3 اندیشه)
 
 

تهران - حضرت امام خمینی (ره) با بیان این كه روز قدس، روز اسلام و روز رسول اكرم (ص) است؛ فرمودند: روز قدس روزي است كه باید ما تمام قواي خودمان را مجهز كنیم و مسلمین با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند.

روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم مي‏دانم

دولت هاي عالم بدانند كه اسلام شكست بردار نیست. اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالك باید غلبه كند. دین، باید دین الهي باشد، اسلام دین خداست و باید در همه اقطار، اسلام پیشروي كند. روز قدس، اعلام یك چنین مطلبي است، اعلام به این است كه مسلمین به پیش! براي پیشرفت در همه اقطار عالَم.

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حكومت اسلامي است. روزي است كه باید جمهوري اسلامي در سراسر كشورها بیرق آن برافراشته شود. روزي است كه باید به ابرقدرت ها فهماند كه دیگر آنها نمي‏توانند در ممالك اسلامي پیشروي كنند.

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم مي‏دانم و روزي است كه باید ما تمام قواي خودمان را مجهز كنیم و مسلمین از آن انزوایي كه آنها را كشانده بودند؛ خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند و ما در مقابل اجانب با تمام قوا ایستاده‏ایم و نخواهیم اجازه داد كسان دیگر در مملكت ما دخالت كنند، و مسلمین نباید اجازه بدهند كه كسان دیگر در ممالكشان دخالت كنند.

در روز قدس، ملت ها باید به‏ حكومت هایي كه خائن هستند هشدار دهند. روز قدس روزي است كه ما خواهیم فهمید چه اشخاصي و چه رژیم هایي با توطئه گرهاي بین المللي موافقت دارند و با اسلام مخالفت. آنهایي كه شركت ندارند مخالف با اسلام هستند، و موافق با اسرائیل، و آنهایي كه شركت كردند، متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام- كه در رأس آنها امریكا و اسرائیل است. روز امتیاز حق از باطل است، روز جدایي حق و باطل است.

* از بیانات امام خمیی (ره) در جمع مردم قم (25 مرداد 1358)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 27 آبان 1391برچسب:, :: 23:52 :: توسط : hamidreza

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه سید الشهدا (فاز 3 اندیشه) و آدرس basijieberoz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 7395
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1